×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 86502

כפי שאתה כנראה יש בעצם החלה ל- לממש , התכנון אירוע החתונה הוא גם מדהים ו קרובות קצת יותר מלחיץ. מתכוננים אירוע כמו מיוחד כמו אירוע החתונה הוא הרבה עילה התרגשות ו ציפייה . . יש כל כך הרבה מה לעשות, ככל הנראה , משום תוכלו רוצה זה לכל ללכת מושלם זה הרבה עילה חרדה ו לחוץ עצבים. וכאשר כאשר אתה לשקול שזה אינו את סוג של הכל שאנחנו עושים בקביעות, ולא משהו שאנחנו כלל שום הכשרה, אתה דורשים כדי להקל קצת על במרדף עבור מצוינות ו שואפים להתרכז את התרגשות

. שלך חתונה אירוע שמלה הוא הסבירה ביותר להיות הכי משמעותי מרכיב של חתונה טכס . לא משנה מה עיצוב של חתונה שאתה להתיישב על, תוכלו למצוא שיש הרבה מכס המתייחסים חתונה אירוע האירוע - אפילו עם כמה יותר יוצא דופן נושאים חתונות .

. שמלות כלה וערב 2016 - url, כותנות נמכרים על ידי כלה חנויות נוטות כולל הרבה תקורה הוסיפו הוצאות אשר אתה יכול להימנע על ידי יצירת משלך חתונה אירוע שמלה . אחד הגדול יתרונות היתרונות של יצירת משלך חתונה שמלת הוא שאתה תהיה בסופו של דבר עם אמיתי אחד מעין, חתונה . שמלה אף אחד אחר הוא הבעלים

אחת זהירות - לפני אתה להתחיל פיתוח להיות מסוים שיש לך או יכול לגלות אדם עם צורך מיומנויות ל- למעשה לפתח שמלת הכלה מן העיצובים שלך מושגים. זה לא משהו שאתה יכול לחכות עד את הדקה התשעים לעשות. מה צריך להשקיע כמה משמעותי עת העוסקים זה יחיד - מבעוד מועד החתונה אירוע חתונה - כך לוודא היא יחיד 's יכולות ו נגישות.

A טוב מקום ל- להתחיל יצירת רעיונות עבור שלך עיצוב כלה שמלת הוא לחשוב על את נושא של חתונה כאשר ואיפה זה יהיה שיתקיים. האם זה הולך להיות קיץ חתונה ? חורף חתונה אירוע? האם זה יהיה בחוץ או בפנים ? האם הקבלה להיות בתוך או בחוץ? מה מיוחד תכונות האם מיקום יש? זהו במיוחד חיוני עבור להליכה בחוץ חתונה בהתחשב בעובדה את תשובות יכול להיות השלכה משמעותית על עיצוב של שמלת הכלה אתה ליצור. כדוגמה, חיצוני חתונה בטקסס בחודש אוגוסט הצרכים כלות שמלת עיצוב לא אעזוב אותך טבול הזעה. אתה צריך גם לשקול איך רשמי או מזדמנים את החתונה עצמו יהיה .

Follow Us

           

(C) Copyright 2015, All rights reserved. K&K INTERNATIONAL LTD.

OFFICE FRANCE address: 50 Boulevard d'Aguillon , ANTIBES 06600 , FRANCE





E-MAIL : OFFICE@K-KINTERNATIONAL.COM

WWW.K-KINTERNATIONAL>COM
Land line: +33 4 22 10 08 86 Mobile: +33 6 69 07 68 68.