×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 85083

מציאת את מיטב מורה עבור ילדך יכול להיות מאתגרת ו ממושך משימה . ישנם מגוון אלמנטים אתה צריך לשקול במהלך את הבחירה תהליך ו זה יכול להיות קשה ל- לבחון כמה אלה היבטים בלי שלך ילד למעשה קבלה כמה שיעורים מן המורה. זה פוסט יהיה בפירוט את צעדים אתה צריך בצע כאשר מחפש מורה עבור ילד אני מקווה אלה פעולות יהיה להאיץ החיפוש שלך תהליך ו לסייע אתה לגלות את אידיאלי מורה עבור שלך ילד

חישוב החוצה את צרכים מ ילד .

. הזוכה ב הראשון פעולה ב גילוי את מורה מושלם עבור ילד היא לקבוע מה סוג סיוע ילד הצרכים . אם שלך ילד יש למידה נכות אז גילוי מורים המתמחה מגלים גישות עבור החניכים עם שלך ילד 's בידיעה נכות יפיק סביר טוב תוצאות.

מציאה מוסמך מורים פרטיים בחשבונאות פרטיים

. תוכל רצון ל- לגלות כמה חונך כי לפגוש לדרישותיך כמו שפותח ב הראשונה פעולת. ספר הדרכה מטפל הם מעולים משאבים - הם סבירים ל- להבין כמה שיעורים חברות ב שלך מיקום וניתן לסייע אתה לגלות חונך כי להשביע שלך ילד 's דרישות. ספריות הדרכה נוטות להיות בעלי גדול בחירה של מורים, ערכות והם לאפשר לך חיפוש לפי עיר או נושא .

בחינת מורים פרטיות

אתה צריך כעת יש לך רשימה של שיעורים עסקים כי לפגוש שלך תקן דרישות ( נושאים, ללמד גישות, וכן הלאה). למחרת פעולה היא ללכת דרך הרשימה להעריך כל שירות שיעורים בלמעלה פרט . חיפוש באינטרנט כדי לראות אם חברה יש אתר עם יותר פרטים. חפש ביקורות . בנוסף שלך תקן דרישות ישנם משתנים אחרים שאתה צריך לחשוב על כגון ניסיון של מורה, חינוך, ו ביצועיהם היסטוריית ביצועים עבור אחרון סטודנטים . אתה יכול לפתח רשימת חששות לך רוצה הגיבו ולקרוא שיעורים עסקים או מורה כדי למצוא מתוך את תגובות. לפני אתה להתחייב על כל דבר שאתה ואת שלך ילד חובה יש מקדים כנס עם מורה אשר היה באמצע שיעור שלך ילד. זה יהיה לסייע אתה לבחון כיצד המנחה שלך ילד אינטראקציה, אשר יכולה להיות גדול השפעה על כמה טוב שלך ילד מגיב את השיעורים. לאחר יש בעצם התייעץ עם כמה מורים לשקול החוזק שלהם חולשות ולעשות שלך האחרון בחירה .

Follow Us

           

(C) Copyright 2015, All rights reserved. K&K INTERNATIONAL LTD.

OFFICE FRANCE address: 50 Boulevard d'Aguillon , ANTIBES 06600 , FRANCE





E-MAIL : OFFICE@K-KINTERNATIONAL.COM

WWW.K-KINTERNATIONAL>COM
Land line: +33 4 22 10 08 86 Mobile: +33 6 69 07 68 68.