×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 43664

. היכרות באביזרי מין לתוך חדר שינה יכול להיות מאתגרות . ב מאוד באותו דרך , סקס בסופו להיות משעמם ו מייגע. בלמעלה נוכחיות פעמים, נשים יש צבר יותר מינית הסתמכות עצמית ו גמישות ; יש בעצם הם בסופו של דבר להיות פתוחים יותר המציג באביזרי מין ואביזרים עבור המיטה בחדר להנאות להחזיר את ההתלהבות ו להתנסות עם בן זוגם.

ניצול באביזרי מין ב השינה ברחבי אלה ההתלהבות מולא ואינטימי דקות הוא דבר חדש , אולם לפני אתה העומס אל לקנות את כיסוי העיניים ויברטורים, אתה דורשים כדי יוכלו בחופשיות לדון , עם בן זוגך, את האפשרות של הבאת צעצועים לתוך חדר שינה. אתה גם הצורך כדי לשקול בדיוק מה מעין סקס הצעצועים שאתה 'd רוצה לתת השינה שלך להנאות . היכרות צעצועים יכול להיות מאוד עדין נושא לזוגות לדון כך בפתיחות על מה היית ליהנות ואשר צעצוע אתה 'd רוצה להציג צריך להיות דן ושניכם צורך כדי להיות נוח עם תוכנית.

התחל עם ישרים אינטראקציה

אתה הצורך כדי להיות מודע של דרכים להתחיל דיון על צעצועי מין. פיק זמן שבו שניכם התחושה נוח ו רגוע . אתה יכול להתחיל בשאלה זוגך פתוח הסתיים דאגה על איך הם מרגישים לגבי באביזרי מין. לאחר מכן, תן השותף שלך יודע בדיוק מה השקפתך לפעמים גברים אולי רואים בו איום , בכל אופן אם אתה לספק שקט נפשי כי הצעצוע יהיה להתקיים להביא סיפוק לשניכם אז החצי שלך במאבק הוא כרגע זכו

דיון שלך סיבות עבור המבקשים כדי נוכחיים באבזרי מין למערכת היחסים המיניים שלך. בין אם זה מנסה משהו חדש, או התאוות כדי לשים ההתלהבות בחזרה לתוך מערכת היחסים שלכם, להסביר איך אתה מרגיש. גם אם אתה יש בעצם השתמשו צעצועי סקס לאישהם לפני עבור עצמי הנאה ועכשיו רוצה כדי להביא זוגך לתערובת, תמיד לעשות אותם מכירים שלך גורמים אשר אתה לא שואל שלהם היכולת להביא לכם סיפוק.

מחפש אביזרי מין

יש בהחלט לא מחסור של אפשרויות כשזה מתייחס לקטוף באבזרי מין לאלה חדר שינה להנאות . רשימת אינסוף אבל בכל אופן אתה אולי רוצה גבול שלך אפשרויות מבוסס על שתרצה. עם הנוכחי פיתוח של טכנולוגיה , צעצועי מין יש בסופו של דבר להיות יותר אלגנטים , סקסי , מפואר ועוד רגשית כל כך לחפש אלה יגרום לך להרגיש כי דרך . אם יש בעצם לעולם מנוצל צעצוע לפני אז להתחיל עם משהו בסיסיים ששניכם תרגישו קומפי עם. תוכל תמיד , במועד מאוחר יותר שלב, לתרום האוסף שלך טוב כדי עוד יותר לשפר האינטימיות המינית שלך מיטה בחדר תענוגות

בנוסף הצעצועים, אתה יכול שימוש שמני עיסוי; קרמים סיכה ל- עוד יותר לשפר החוויה שלך. סיכה אכיל, ג'לים קרם הם גם פופולרי ואתה למצוא שהם להוסיף מאוד חושני מימד ל- דקות.

ג'לים וקרמים קרמים כי הם אכילים או לחמם עם מגע הן כן בהרחבה פופולרי. אלה הם פנטסטי מדריכים לצעצועים אחרים ככל שתוכל לנצל ג'לים קרמים בעצמם או עם אחרים מוצרים . רבים הג'לים הם קרמים הם שימון פונקציות אולם כבר זמין כיף ניחוחות וניתן בטעם .

צעצועי מין יכולים להיות כיף כאשר כלול כדי המשחק המיני שלך וניתן באמת להביא תשוקה בחזרה למערכת יחסים. כל עוד יש פתוח אמת תקשורת בין אתה והשותף שלך, הצעצועים שלך יהיה תמיד להוסיף חדש ו מדהים מימד לחוויות ההתעלסות שלך, המתיר אתה והשותף שלך כדי ליהנות מהם במשך רבים השנה לבוא.

Follow Us

           

(C) Copyright 2015, All rights reserved. K&K INTERNATIONAL LTD.

OFFICE FRANCE address: 50 Boulevard d'Aguillon , ANTIBES 06600 , FRANCE





E-MAIL : OFFICE@K-KINTERNATIONAL.COM

WWW.K-KINTERNATIONAL>COM
Land line: +33 4 22 10 08 86 Mobile: +33 6 69 07 68 68.