×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 131295

עבור תכוף תיירים, בחירה את הכי מטען הוא מאוד חשוב לפני תגדיר כמובן שלך. אתה עשוי להיות מום לראות רחב טווח של בנייה מודלים בנוסף מחירים כשזה מגיע הנסיעות איכות מטען. זאת, יש גם עסקות גדולות של שיעור היוון מטען מ ידוע מותגים לעשות פריטים יותר חסכוני עבור טיפוסיים אנשים שנמצאים גם תכוף .

יש כמה אנשים מי חושבים כי הנחה הוא נרדף עם נחות באיכות נמוכה כאמל מאונטיין תיקים ומזוודות לכל מטרה כך רב לחסל שיעור היוון מטען עבור פחד כי אלה לא יימשכו זמן רב או להשביע דרישות במסעותיהם . זה לא אמיתי, מזוודות לשים על שיעור ההיוון יש אותו איכות כמו שגרת במחיר ו קרובות הם רק את אותו פריטים רק את עלות הוא קיצץ לעמדות יותר תקציב ידידותי מגוון.

הכי משותף חומר מנוצל לעשות מזוודות ושקיות הנסיעות הוא ניילון. חנויות יכול הצעה סוגים אלה עבור הנחה מטען נסיעות עשוי ניילון בליסטי שבו אתה יכול. לנצל במשך זמן רב

יש כן קו פלסטיק הנחה נסיעות מטען עבור תיירים מי לחפש שקיות עם הרבה שטח עבור שברירי מוצרים. בימים אלה , שיעור ההיוון מזוודות ניתן למצוא שונות חומרים ב בנוסף צורות, גדלים, סגנונות עיצובים וצבעים. אתה יכול כן לגלות המפורסם שם מותג שמות ועושה מציעים מוזלים עלויות לנסיעת מטענם קו מטען.

פיק מן קשה-צדדי ורך צדדיות מטען שקיות חליפה המבוקשים דורש. קשיח צדדי מקרים הם כלל עשוי פלסטיק מוצרים ואלה פנטסטיים אם אתה לשאת יחד שבירים פריטים כאשר אתה נסיעה . רוב נוסע מעדיפים רך-צדדי הנחה מזוודות בגלל הם יכולים לסבול כל הבליטות מטיחות כי מטען שקיות לעבור במהלך טיול הרבה שקיות נסיעות גם לבוא עם התאמת תרמילים או במשך הלילה המקרים, אתה יכול גם לבחור מתוך הנחה מזוודות עם או בלי גלגלים או לקבל לגלות a פעוטות נסיעות מטען עבור ילדיך. ישנם שונים שיעור ההיוון מטען שקיות לשרת כל סוג של תיירות, אבל אחד היבטים כי קונים תמיד חשב הוא מחיר

Follow Us

           

(C) Copyright 2015, All rights reserved. K&K INTERNATIONAL LTD.

OFFICE FRANCE address: 50 Boulevard d'Aguillon , ANTIBES 06600 , FRANCE





E-MAIL : OFFICE@K-KINTERNATIONAL.COM

WWW.K-KINTERNATIONAL>COM
Land line: +33 4 22 10 08 86 Mobile: +33 6 69 07 68 68.