×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 113792

זה פשוט לעשות מעולה ו טעים שוקולדים תוצרת בית עבור משפחה ו חברים בחג הפסחא או בכל עת. תוכל רכישה תבניות שוקולד הפסחא ב רוב מיוחד או חנות מחסן ו מגוון רחב של שוקולד שלך המקומי הסופרמרקט . עם קצת זמן סבלנות תוכל בקרוב להיות מסתיים מדהים שוקולדי תוצרת בית.

סוגים שוקולד

שוקולד מריר מכיל מורכב קקאו אלכוהול, חמאת קקאו, סוכר ווניל. זה חזק ועשיר ממנו חלב או שוקולד לבן והוא כלל את העדיפו בחירה לבישול.

שוקולד חלב מכיל את זהה רכיבים כמו שוקולד מריר אולם יש הוסיף מוצקי חלב. זה מתוק, creamier, רך במרקם ופחות קיצוני מאשר שוקולד מריר.

שוקולד לבן לא מורכב מוצקי קקאו, רק חמאת קקאו בשילוב עם סוכר, מוצקי חלב וחומרי טעם, כגון וניל. זה בשפע, שמנת ו מתוקה יותר שוקולד חלב.

אכילה שוקולד - כהה, חלב ולבן - ניתן מנוצל לבישול. Dark טווחי מורכב מריר, חצי מתוק מתוק. יש שוקולד מריר עד 80% קקאו אלכוהול וחמאה עם מינימלי כמות של סוכר. יש שוקולד מתוק גבוה פרופורציה של סוכר וניל חמאת קקאו

שוקולד בישול באיכות טובה ניתן גילה במעבר אפיית סופרמרקטים . זה דומה בטעם כדי רב שוקולד, אולם אחוז של חמאת קקאו יש בעצם היה החליף עם ירקות שומן כדי שיהיה פשוט להתמוסס, מסוגל להגדיר ללא הרפיה. פחות יקר מ טיפוסי אכילה שוקולד.

ואלכוהול השוקולד המוצעים בבלוקים או כפתורים וניתן גילה במעבר אפיית סופרמרקטים . חמאת הקקאו יש כבר השתנה עם ירקות שומן או שמן, מה שהופך אותו הרבה יותר קל כדי להמיס להגדיר ב שטח טמפרטורה רמת ללא הרפיה. זה חסר את טעם ומרקם של שוקולדים אחרים, אולם הוא האידיאלי לבישול של הילדים.

סדנאות שוקולד בבית נמס

שוקולד יכול להיות נמס רבות שונות דרכים מורכב על התנור , במיקרוגל או בתנור.

טווח למעלה - לשים שוקולד ב נקי , יבש, קערה חסינת חום מעל במחבת של מים רותחים. ודא אין מים או קיטור נכנס קערת השוקולד, או שזה השוקולד יכול לתפוס . מערבבים ברציפות מעל בינוני עד חום נמוך עד השוקולד יש נמס.

Follow Us

           

(C) Copyright 2015, All rights reserved. K&K INTERNATIONAL LTD.

OFFICE FRANCE address: 50 Boulevard d'Aguillon , ANTIBES 06600 , FRANCE





E-MAIL : OFFICE@K-KINTERNATIONAL.COM

WWW.K-KINTERNATIONAL>COM
Land line: +33 4 22 10 08 86 Mobile: +33 6 69 07 68 68.