×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 102095

. חי העלה ביותר הן כבשים ועזים, בשל אמת כי ביותר של משטח במקומותינו היא מושלם עבור החיות האלה. דגים ופירות ים מנות הם כן בהרחבה פרושים ו באמת פופולרי, למרות הדג בעיקר מיובאים מאז הדיג הנה מאוד . קל

הים התיכון ניתן לחלק שלוש קולינרית באזורים: אירופה דרום (איטליה, ספרד וצרפת) שהוא מיטב לזיהוי עבור יינות ועשבי תיבול שלה, צפון אפריקה (מרוקו) אשר בטעם על ידי תבלינים, ובמזרח התיכון (מצרים, יוון, טורקיה, סוריה, ישראל).

הזוכה ב סביבת ו משטח הם מאוד דומה בכל רחבי region , ולכן יש לנו חמות ויבשות עונות קיץ , ו מתון מגניב עונות החורף. הקרקע היא מסיבה זו יבש, והאור ברור. יש לנוף התרכך סקירה של ירוק בשל העובדה כי של מגן אבוק צמחים, ו כמובן צבעים הכחולים מן הבעיות החמורות ביותר אינטנסיבי המים והשמים מעל.

האוכל כאן הוא מעורבב עם נהדר , אשר יכול קצת להיות קצת תלול , טעמים הם חזקים וברורים, ללא מורכב רטבים. בית בישול הוא דומיננטי. ירקות יש יותר ייחודי פונקציה הודות האדמה הפורה המושפעת על ידי מתונת אקלים . כמה הפופולרי ביותר ירקות הנה עגבניות, בצל, חצילים, פלפלים, פטריות, מלפפונים, ארטישוק, וחלק קטניות כמו עדשים, ועוד ייחודי אלה כמו חומוס, שעועית פאבה יוצרים מצרים. ירקות כוללים רוזמרין, נענע, שמיר, אורגן, בזיליקום ועוד

למרות הים הוא מאוד מזוהמים ושלהקופינאס - מסעדה ים תיכונית מומלצתאאוט, פירות ים עדיין שהיות בלב הבישול מסורת כאן. רכיכה ניתן גילה במרקים, תבשילים ופסטות, טריים או נרפא אנשובי, דג לבן-בשר כמו בלעדי, לְהִתְמוֹטֵט ו לוקוס הם נרחב נצרך את כולו אזור. דג חרב, מגישים, צלופח, דיונון, תמנון דיונונים הם גם שירת. אבל בכל אופן הרבה שבשר מוצעים על ידי קטנות בגודל חיות כמו טלה, ארנבות, עופות, בשר חזיר, ו צאן כן הצעת חלב להכנת גבינות ויוגורטים בקר הוא מאוד נדירה בגלל הארץ אינה מתאים לגיוס החיות האלה.

Follow Us

           

(C) Copyright 2015, All rights reserved. K&K INTERNATIONAL LTD.

OFFICE FRANCE address: 50 Boulevard d'Aguillon , ANTIBES 06600 , FRANCE





E-MAIL : OFFICE@K-KINTERNATIONAL.COM

WWW.K-KINTERNATIONAL>COM
Land line: +33 4 22 10 08 86 Mobile: +33 6 69 07 68 68.