×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 100201

כשזה מגיע מסחר במניות, זה של חשוב ל- להבין הדרכים הטובות ביותר להבין את עקרונות של שוק המניות כך שתוכל לבחור אשר מניות רכישה או הצעת עבור תיק ההשקעות שלך, כגון מניות המגיעים 500 S & P, אשר מכיל כמה של המניות הפופולריות ביותר ארצות הברית מ גדול עסקים שמסחר משני של ארצות הברית בורסת חילופי. בלי זה הבנה, אתה יכול לאבד אלפי דולרים ולהיות לחלוטין איבד במערכת.

מה הוא בורסה ניתוח?

. ניתוח שוק המניות הוא התהליך של בחינת ולומדים מידע על הקיים במניות מנסה ל- לחזות איך הם יעשו בקורס שוק ההון מומלץ המניות. כאשר הסוחרים לקבל טיפים על רבים מניות זה בדרך כלל . אחרי זה סוג של ניתוח

מה יכול להשפיע מחזיר או הפסדים המניות?

מספר היבטים להיכנס בורסה ניתוח לראות מה מסוג הדברים מפעילה מחירי עלויות ל- עלייה או למטה. כמה אלה אלמנטים כוללות עסקים 'ברקע, הכלכלה, היסטורי דפוסי, או אפילו טבעי אסונות כגון הוריקנים או רעידות אדמה. אתה לא יכול שימוש מערכת של בורסה ניתוח מעל לטווח ארוך, אולם , מאז זה doesn ' t כולל כל פרטים על חברה 'בעתיד קיבולת. אבל בכל אופן אתה יכול לנצל אותו לעקוב אחר את העליות והמורדות של מסוים .

איך סוחרים לנצל שוק המניות ניתוח?

יש סוחרים מספר כלים שימוש כשזה חששות ניתוח שוק כספי. הם יכולים לנצל דפוסי מפותח, או לנצל בדיוק מה נקרא סיוע והתנגדות. סיוע הוא כשהם לעקוב אחר הרמה שממנו המנייה נמוכה מחירים ש צפוי ל- עליית מ והתנגדות הוא גבה המנייה צפוי להשיג ל- לפני זה אולי לרדת ב עלות שוב . התאוריה היא כי ביותר מניות ניתן חזוי ל- עלייה או לנפול לאחר שהם מגיעים אל תמיכה או התנגדות כמות .

Follow Us

           

(C) Copyright 2015, All rights reserved. K&K INTERNATIONAL LTD.

OFFICE FRANCE address: 50 Boulevard d'Aguillon , ANTIBES 06600 , FRANCE





E-MAIL : OFFICE@K-KINTERNATIONAL.COM

WWW.K-KINTERNATIONAL>COM
Land line: +33 4 22 10 08 86 Mobile: +33 6 69 07 68 68.